Raif Akyüz
Köşe Yazarı
Raif Akyüz
 

YENİ NESLİN BAŞROL ENERJİSİ: SEYHAN KUZEY KISKACIOĞLU EKRANI SAHİPLENDİ

Nişantaşı’nda, Atiye Sokak’ın sabah ışığı her zamanki gibi zarif bir şekilde sokak kaldırımlarına düşüyordu. Kahvelerimizi söyledik; fakat kahveden önce gelen şey Seyhan Kuzey Kıskacıoğlu’nun enerjisi oldu. Karşımda yalnızca bir oyuncu değil, ekranın doğal bir yıldızı, bir başrol enerjisi vardı. Türkiye yeni bir erkek başrol enerjisinin doğumuna tanıklık ediyor. Seyhan Kuzey Kıskacıoğlu, sadece bir karakter yaratmakla kalmıyor; karakteri yaşatıyor, sahipleniyor, derinleştiriyor. Ekranda ağırlığı olan bir adamdan söz ediyorum. Konuşurken gözleri sürekli analiz ediyor. Sizin cümlenizi bitirmenizi beklemiyor; tamamlıyor, tamamlamakla da kalmıyor, alıp sahneye çeviriyor. O an anlıyorsunuz: Bu çocuk yalnızca yetenekli değil; tehlikeli derecede hazır. Yıllardır bu sektörün içinde olan biri olarak şunu söyleyebilirim: Yetenek bulunur, disiplin kazandırılır… Ama çekim gücü? O ya vardır ya yoktur. Seyhan’da bu çekim gücü yalnızca var değil; taşıyor. Bugün birçok yapımcı, başrol ararken aslında şunu arıyor: “Seyircinin gözünden kaçamayan, hikâyeyi omuzlayabilecek bir yüz ve bir ruh.” İşte Seyhan’ın farkı tam burada parlıyor. O, sadece bir yüz değil; bir hikâye taşıyıcısı. Onunla konuşurken, ileride izleyeceğimiz karakterlerin gölgesini şimdiden masanın üzerine düşürüyor sanki. Bir sahnenin ritmini, bir duygunun zamanlamasını, bir oyuncunun üstlenmesi gereken sorumluluğu çoktan içselleştirmiş durumda. Bu, bir oyuncunun en tehlikeli ve en gerekli gücüdür: Hazır olma hâli. Eğitimlerle Şekillenen Hazır Bir Yıldız Seyhan Kuzey Kıskacıoğlu’nun sahnedeki duruşu tesadüf değil; köklü ve disiplinli bir eğitim sürecinin ürünü: BKM, Haldun Dormen, Ekol Drama, SaySanat, Başkent Akademi Diksiyon Uğur Disaicik ile 8 ay Drama Pembe Abla Çocuk Tiyatrosu 8 ay RolAct Academy / Yönetmen Benal Tahiri ile oyunculuk ve beden dili eğitimi Yönetmen Umut Ertek ile oyunculuk ve kamera önü eğitimi Bu eğitimler, onun sahnede ve kamerada neden bu kadar doğal ve etkileyici olduğunu açıklıyor. Her hareket, her bakış, yılların birikimiyle yoğrulmuş. Projelerle Güçlenen İmaj Seyhan’ın performansları projelerde kendini gösteriyor: Dizi Projeleri: Eşref Rüya – Yetim Ömer (Ana Rol) Metruk Adam – Baran Ateş Kuşları – Feza Polat Enfes Bir Akşam – Mahir Emanet – Mahalledeki Çocuk Hicran – Mahalledeki Çocuk Arka Sokaklar – Yunus Aşk Adalet Leyla – Konuk Oyuncu Sinema Filmleri: Çocuk Kalbi – Atay The Version Personel – Rüstem Reklam Filmleri: Boyner Reklamı 2025 Zafer Yayınları Reklamı 2025 Bağlantı Hatası Reklamı 2025 Bu projeler, Seyhan’ın yalnızca yetenekli değil; ekranın doğal lideri ve hikâye taşıyıcısı olduğunu gösteriyor. Çok Yönlü Yetenek Sahne ve kamera arasında fark yaratmasını sağlayan yetenekler: Kamera önü oyunculuk Duygusal sahne performansı Doğal oyunculuk Dans Sahne performansı Yüzme, bisiklet Dublaj ve şive Her yetenek, onun sahnede ve ekranda farklı bir enerji ve ağırlık yaratmasını sağlıyor. Son Söz Değil, Bir Başlangıcın Tanıklığı Seyhan Kuzey Kıskacıoğlu’na baktığımda şunu görüyorum: Türkiye yeni bir ekran erkeğini konuşmaya çok yakın. Ve bu isim, sandığınızdan daha hızlı yükselecek. Not edin: Yakında bir yapımın afişinde onu gördüğünüzde, “Bu çocuk nereden çıktı?” diye sormayacaksınız. Çünkü o ışık zaten geliyordu. Ben yalnızca Nişantaşı Atiye Sokak’ta, o sabah kahvesinin gölgesinde, o ışığın yürüyüşüne tanıklık ettim.
Ekleme Tarihi: 10 Aralık 2025 -Çarşamba

YENİ NESLİN BAŞROL ENERJİSİ: SEYHAN KUZEY KISKACIOĞLU EKRANI SAHİPLENDİ

Nişantaşı’nda, Atiye Sokak’ın sabah ışığı her zamanki gibi zarif bir şekilde sokak kaldırımlarına düşüyordu. Kahvelerimizi söyledik; fakat kahveden önce gelen şey Seyhan Kuzey Kıskacıoğlu’nun enerjisi oldu.

Karşımda yalnızca bir oyuncu değil, ekranın doğal bir yıldızı, bir başrol enerjisi vardı.

Türkiye yeni bir erkek başrol enerjisinin doğumuna tanıklık ediyor.

Seyhan Kuzey Kıskacıoğlu, sadece bir karakter yaratmakla kalmıyor; karakteri yaşatıyor, sahipleniyor, derinleştiriyor. Ekranda ağırlığı olan bir adamdan söz ediyorum. Konuşurken gözleri sürekli analiz ediyor. Sizin cümlenizi bitirmenizi beklemiyor; tamamlıyor, tamamlamakla da kalmıyor, alıp sahneye çeviriyor.

O an anlıyorsunuz:

Bu çocuk yalnızca yetenekli değil; tehlikeli derecede hazır.

Yıllardır bu sektörün içinde olan biri olarak şunu söyleyebilirim: Yetenek bulunur, disiplin kazandırılır… Ama çekim gücü?

O ya vardır ya yoktur. Seyhan’da bu çekim gücü yalnızca var değil; taşıyor.

Bugün birçok yapımcı, başrol ararken aslında şunu arıyor:

“Seyircinin gözünden kaçamayan, hikâyeyi omuzlayabilecek bir yüz ve bir ruh.”

İşte Seyhan’ın farkı tam burada parlıyor. O, sadece bir yüz değil; bir hikâye taşıyıcısı.

Onunla konuşurken, ileride izleyeceğimiz karakterlerin gölgesini şimdiden masanın üzerine düşürüyor sanki. Bir sahnenin ritmini, bir duygunun zamanlamasını, bir oyuncunun üstlenmesi gereken sorumluluğu çoktan içselleştirmiş durumda.

Bu, bir oyuncunun en tehlikeli ve en gerekli gücüdür: Hazır olma hâli.

Eğitimlerle Şekillenen Hazır Bir Yıldız

Seyhan Kuzey Kıskacıoğlu’nun sahnedeki duruşu tesadüf değil; köklü ve disiplinli bir eğitim sürecinin ürünü:

BKM, Haldun Dormen, Ekol Drama, SaySanat, Başkent Akademi Diksiyon

Uğur Disaicik ile 8 ay Drama

Pembe Abla Çocuk Tiyatrosu 8 ay

RolAct Academy / Yönetmen Benal Tahiri ile oyunculuk ve beden dili eğitimi

Yönetmen Umut Ertek ile oyunculuk ve kamera önü eğitimi

Bu eğitimler, onun sahnede ve kamerada neden bu kadar doğal ve etkileyici olduğunu açıklıyor. Her hareket, her bakış, yılların birikimiyle yoğrulmuş.

Projelerle Güçlenen İmaj

Seyhan’ın performansları projelerde kendini gösteriyor:

Dizi Projeleri:

Eşref Rüya – Yetim Ömer (Ana Rol)

Metruk Adam – Baran

Ateş Kuşları – Feza Polat

Enfes Bir Akşam – Mahir

Emanet – Mahalledeki Çocuk

Hicran – Mahalledeki Çocuk

Arka Sokaklar – Yunus

Aşk Adalet Leyla – Konuk Oyuncu

Sinema Filmleri:

Çocuk Kalbi – Atay

The Version Personel – Rüstem

Reklam Filmleri:

Boyner Reklamı 2025

Zafer Yayınları Reklamı 2025

Bağlantı Hatası Reklamı 2025

Bu projeler, Seyhan’ın yalnızca yetenekli değil; ekranın doğal lideri ve hikâye taşıyıcısı olduğunu gösteriyor.

Çok Yönlü Yetenek

Sahne ve kamera arasında fark yaratmasını sağlayan yetenekler:

Kamera önü oyunculuk

Duygusal sahne performansı

Doğal oyunculuk

Dans

Sahne performansı

Yüzme, bisiklet

Dublaj ve şive

Her yetenek, onun sahnede ve ekranda farklı bir enerji ve ağırlık yaratmasını sağlıyor.

Son Söz Değil, Bir Başlangıcın Tanıklığı

Seyhan Kuzey Kıskacıoğlu’na baktığımda şunu görüyorum:

Türkiye yeni bir ekran erkeğini konuşmaya çok yakın.

Ve bu isim, sandığınızdan daha hızlı yükselecek.

Not edin: Yakında bir yapımın afişinde onu gördüğünüzde, “Bu çocuk nereden çıktı?” diye sormayacaksınız.

Çünkü o ışık zaten geliyordu.

Ben yalnızca Nişantaşı Atiye Sokak’ta, o sabah kahvesinin gölgesinde, o ışığın yürüyüşüne tanıklık ettim.

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.