Şu işe bak .
Şaşkınlık içinde herkes.
Tanıyamıyorlar seni.
Daha neler olacak böyle.
Öyle ya,
Bir zamanlar birlikte çalıştığın yol arkadaşlarını partiden ihraç ediyorsun.
Binbir emek ve zahmetle oluşturulan ,kurulan örgütleri görevden alıyorsun.
İl,ilçe binalarının kapıları kırılarak içeri giriliyor…
Halkın seçtiği belediye başkanları birer birer görevden uzaklaştırılıyor.
Başta partililerin olmak üzere herkes şaşkın.
Kendine soruyor musun hiç ,
Neler oluyor böyle diye !
Sanmam.
Pahalılık ülkede can alıyor
Halk yoksulluktan imim inim inliyor
Hiç kimsede çıt yok.
Gündem,
Varsa yoksa CHP ,Butlan,ve belediyeler.
Medyada basında,TV ler de manşette hep sen varsın.
Gazeteler de yazanlar
Televizyonlar da program
yapanlar,muhabirler kapında sırada bekliyor .
Ağzından çıkacak bir sözü bekliyorlar.
Seni manşete yerleştirecekler.
Çok sevdiklerinden mi sanıyorsun.
Bir zamanlar adını bile anmıyor,
Senden partinden hiç söz etmiyorlardı.
Hiç düşünüyor musun,
Kendine soruyor musun,
Bu kadar ilgi niye acaba diye !
Bak ne demişin TV de seninle program yaparlarken,
Bana niye genel başkan demiyorsunuz ,
diye sormuşsun ya.
Sorma bence.
Çünkü kamuoyu vicdanı genel başkan olarak seni kabul etmiyor.
Nedeni açık seçik belli,sen,
Seçilmedin,hükümet tarafından adeta,
Atandın.
O zaman “genel başkan” durumu olmuyor işte.
Çünkü,sende çok iyi biliyorsun ki,
Cumhuriyet Halk Partisi”nin genel başkanı
Seçimle iş başına gelir.
Haliyle,
Genel başkan olarak ,zaman içinde,
Kaydettiğin üyelerin ile,
Tesbit ettiğin delegelerinle
Kurultayını yapmışsın.
Uzun süre birlikte çalıştığın,
Partiyi beraber yönettiğin en yakın çalışma arkadaşın ile yarışarak,
Partinin en yetkili organı olan
Kurultay da yenilmişin .
Rakibin kazanmış
İyi de,
Tahammül edemediğin nedir.
Partili arkadaşlarının ,üyelerinin,delegelerin kararına neden saygı göstermiyorsun ki.
Bu hırs,kin öfke nedir böyle.
Bunu nasıl açıklaya biliyorsun.
Biliyorsun değil mi.
Bu partinin bütün genel başkanları
Seçimle başa geçmiştir.
Kurucu liderimiz
Mustafa Kemal öyledir.
İsmet Paşa öyledir.
Bülent Ecevit öyledir.
Deniz Baykal öyle gelmiş,genel başkan olmuştur.
Sen de seçimle geldin.
Seçimle genel başkan oldun.
E,o zaman ,ne oldu da,
Seçimle işbaşına gelen genel başkanı ve arkadaşlarını ,güya,
Bir hukuk açığı ile görevden uzaklaştırıp
Partinin başına geçtin.
İyi güzel de,
Partinin ,yaşayan eski genel başkanlarının söylediklerini,
İl ilçe başkanlarının
feryatlarını
Üyelerinin verdiği tepkileri
Halkın isyanlarını,homurtularını hiç mi duymuyorsun !
Hepsinden vazgeçtim,dürüstçe
Evde
Eşin ve çocukların
Doğru yapıyorsun ,
Biz de seninleyiz baba ! ,diyorlar mı
Acaba !…