Erol KÜÇÜK
Köşe Yazarı
Erol KÜÇÜK
 

BU HASTANEDE HASTA MUTLU, HASTA YAKINLARI MEMNUN

Günümüzde Türkiye'nin hastaneleri, bundan böyle 'Mutlu hastalar' sloganıyla çalışmaya başladılar. Gerek sundukları hizmet, gerekse teknik donanımlarıyla Batılı örnekleriyle yarışan bu hastanelerde her şey, hasta memnuniyeti için yapılıyor. Tüm personelin yüzünü güldürecek yönetim hedefleniyor.İşte  bu hastanelerden biri  Bulancak Devlet Hastanesi. Başhekim Anestezi Ve Reanimasyon Uzmanı Operatör Doktor Mehmet Korkmaz,BaşhekimYardımcısdı Uzman Doktor Biyokimya Uzmanı Doktor Hayrettin Çürüksulu, İdari İşler Müdürü Olgun Işıkdemir’in  atanmasıyla hastanenin çehresi değişti. Hastanelerde müşterinin adı hasta. Çalışanlar ‘istemeden’ müşteri oluyorlar. Hastalar hastaneye endişeli, karamsar, ruhen ve fiziken bitkin ve dirençsiz gidiyor. Bu yüzden de hizmetin kusursuz olmasını istiyor. Bu durumu göz önüne alan hastanelerden biri Bulancak Devlet Hastanesi, 'Mutlu hastalar' sloganıyla yeni bir dönemi başlattı. Onlar hastalara sundukları tıbbi hizmet ve sahip oldukları teknik donanımla Türkiye’deki örnekleriyle yarışıyorlar.Ancak hizmet kalitesinde çıtanın yükselmesiyle birlikte hastaların beklentileri de artıyor. Hasta, teknik açıdan mükemmel gördüğü hastanede her şeyin dört dörtlük olmasını bekliyor. Kimi zaman asık suratlı hemşireler sorun oluyor. Yemek servisiyle birlikte bir gül bekleyenler bile var. Hasta, hastaneye geldiği anda doktora ulaşamazsa huzursuzluk yaratıyor. Hastanelerde hizmet kalitesini artırmak için gözler, Batı kaynaklı eğitim programlarına çevrili. Başhekimden doktora, hemşireden hastabakıcıya kadar tüm personel eğitim ablukası altında.Başhekim Doktor Mehmet Korkmaz ,amaçlarını hasta memnuniyetleri konusunda gerçekleri ortaya koymak, yanlış anlamaları ortadan kaldırmak ve memnuniyeti sağlamak yolunda hastane genelinde yapılabilecek iyileştirme çalışmalarını anlatmak olarak açıklıyor. Bu hastanede artık,doktor ve hemşire, temizlik hizmetleri, yemek kalitesi ve servisi gibi aldıkları her hizmetten memnun olmaları amaçlanıyor. 'Her hasta bizim için önemlidir' sloganıyla  ilçeye hizmet veren Bulancak Devlet Hastanesi, hasta kadar yakınlarını da memnun etme amacında. Koşulsuz hasta memnuniyeti, hastanın hastaneye girdiği andan çıkana kadar almış olduğu tüm hizmet öğelerinde tam ve yüksek standartta tatmin olması olarak tanımlanıyor. Böylece hasta her aşamada ayrı birisine isteğini ya da gereksinimini tekrar tekrar anlatmak zorunda kalmıyor. Hastanın kabul edilmesi, doktora gönderilmesi, doktorun havale ettiği diğer birimlerden randevu alınması, muayene sonrasında istenilen tetkikler için gereken yerlere yönlendirilmesi aynı hasta danışmanınca yapılıyor. Temsilciler, hem hasta danışmanları üzerindeki yükü alıyor, hem de hastalara sigortalılık hakkında ayrıntılı bilgi veriyorlar.Bu nedenle hastanemizin yeni yönetimini kutluyorum… Yolunuz açık olsun. İyi ki varsınız.
Ekleme Tarihi: 08 Mayıs 2018 - Salı
Erol KÜÇÜK

BU HASTANEDE HASTA MUTLU, HASTA YAKINLARI MEMNUN

Günümüzde Türkiye'nin hastaneleri, bundan böyle 'Mutlu hastalar' sloganıyla çalışmaya başladılar. Gerek sundukları hizmet, gerekse teknik donanımlarıyla Batılı örnekleriyle yarışan bu hastanelerde her şey, hasta memnuniyeti için yapılıyor. Tüm personelin yüzünü güldürecek yönetim hedefleniyor.İşte  bu hastanelerden biri  Bulancak Devlet Hastanesi. Başhekim Anestezi Ve Reanimasyon Uzmanı Operatör Doktor Mehmet Korkmaz,BaşhekimYardımcısdı Uzman Doktor Biyokimya Uzmanı Doktor Hayrettin Çürüksulu, İdari İşler Müdürü Olgun Işıkdemir’in  atanmasıyla hastanenin çehresi değişti. Hastanelerde müşterinin adı hasta. Çalışanlar ‘istemeden’ müşteri oluyorlar. Hastalar hastaneye endişeli, karamsar, ruhen ve fiziken bitkin ve dirençsiz gidiyor. Bu yüzden de hizmetin kusursuz olmasını istiyor. Bu durumu göz önüne alan hastanelerden biri Bulancak Devlet Hastanesi, 'Mutlu hastalar' sloganıyla yeni bir dönemi başlattı. Onlar hastalara sundukları tıbbi hizmet ve sahip oldukları teknik donanımla Türkiye’deki örnekleriyle yarışıyorlar.Ancak hizmet kalitesinde çıtanın yükselmesiyle birlikte hastaların beklentileri de artıyor. Hasta, teknik açıdan mükemmel gördüğü hastanede her şeyin dört dörtlük olmasını bekliyor. Kimi zaman asık suratlı hemşireler sorun oluyor. Yemek servisiyle birlikte bir gül bekleyenler bile var. Hasta, hastaneye geldiği anda doktora ulaşamazsa huzursuzluk yaratıyor. Hastanelerde hizmet kalitesini artırmak için gözler, Batı kaynaklı eğitim programlarına çevrili. Başhekimden doktora, hemşireden hastabakıcıya kadar tüm personel eğitim ablukası altında.Başhekim Doktor Mehmet Korkmaz ,amaçlarını hasta memnuniyetleri konusunda gerçekleri ortaya koymak, yanlış anlamaları ortadan kaldırmak ve memnuniyeti sağlamak yolunda hastane genelinde yapılabilecek iyileştirme çalışmalarını anlatmak olarak açıklıyor. Bu hastanede artık,doktor ve hemşire, temizlik hizmetleri, yemek kalitesi ve servisi gibi aldıkları her hizmetten memnun olmaları amaçlanıyor. 'Her hasta bizim için önemlidir' sloganıyla  ilçeye hizmet veren Bulancak Devlet Hastanesi, hasta kadar yakınlarını da memnun etme amacında. Koşulsuz hasta memnuniyeti, hastanın hastaneye girdiği andan çıkana kadar almış olduğu tüm hizmet öğelerinde tam ve yüksek standartta tatmin olması olarak tanımlanıyor. Böylece hasta her aşamada ayrı birisine isteğini ya da gereksinimini tekrar tekrar anlatmak zorunda kalmıyor. Hastanın kabul edilmesi, doktora gönderilmesi, doktorun havale ettiği diğer birimlerden randevu alınması, muayene sonrasında istenilen tetkikler için gereken yerlere yönlendirilmesi aynı hasta danışmanınca yapılıyor. Temsilciler, hem hasta danışmanları üzerindeki yükü alıyor, hem de hastalara sigortalılık hakkında ayrıntılı bilgi veriyorlar.Bu nedenle hastanemizin yeni yönetimini kutluyorum… Yolunuz açık olsun. İyi ki varsınız.
Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.