Sağlıkta dijital dönüşüm Ordu'daki hastalara kolaylık sağlıyor

GÜNDEM (AA) - Anadolu Ajansı | 14.08.2025 - 15:57, Güncelleme: 14.08.2025 - 15:59 6276+ kez okundu.
 

Sağlıkta dijital dönüşüm Ordu'daki hastalara kolaylık sağlıyor

Ordu Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Ali Yılmaz, sağlık hizmetlerinde dijital dönüşüme ilişkin yürütülen uygulamaların hasta ve hasta yakınlarına kolaylık sağladığını söyledi.
Doç. Dr. Yılmaz, makamında düzenlediği basın toplantısında, geçen mayıs ayından itibaren hastanede başlatılan çalışmalar hakkında bilgi verdi. İl Sağlık Müdürlüğü ve Evde Sağlık Birimince dört ayrı uygulamanın hastanede işleyişe geçirdiklerini belirten Yılmaz şunları kaydetti: "Sağlık Bakanlığı’nın çıkarttığı yönetmelik kapsamında evde sağlık hizmetlerinden ilaç rapor yenilemeye kadar birçok işlemin elektronik sistemler üzerinden yapılabildiği dört yeni uygulamayı devreye alındı. Uygulamaya konulan E-Heyet, E-Rapor, E-Muayene hizmetleri ile hastaların evine giden hekimler, ilgili branşlardaki hekimler ile elektronik bağlantı kurarak, hastaların hastaneye gelmesine gerek kalmadan işlemlerini tamamlıyor. Bununla birlikte yeni açılan ilaç rapor polikliniği sayesinde hasta farklı doktorlardan yazılması gereken raporlu ilaçlarını tek bir noktada yazdırabiliyor." Bu uygulamaların hastalara büyük kolaylık sağladığının altını çizen Yılmaz, "Uygulamalar sayesinde hastalar hastaneye gelmeden zorluk çekmeden işlemlerini kolaylıkla yapabiliyor. Buranın coğrafyası biraz farklı bir bölge. Uzakta olan, köylerde olan yaşlı hastalarımız sağlık kuruluşlarına gelmekte fiziki olarak zorluk yaşayabiliyor. Bu uygulamalar hastalarımız için büyük bir kolaylık oldu." dedi. Doç. Dr. Yılmaz, uygulamaların hastanedeki yoğunluğu düşürdüğünü sözlerine ekledi.
Ordu Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Ali Yılmaz, sağlık hizmetlerinde dijital dönüşüme ilişkin yürütülen uygulamaların hasta ve hasta yakınlarına kolaylık sağladığını söyledi.

Doç. Dr. Yılmaz, makamında düzenlediği basın toplantısında, geçen mayıs ayından itibaren hastanede başlatılan çalışmalar hakkında bilgi verdi.

İl Sağlık Müdürlüğü ve Evde Sağlık Birimince dört ayrı uygulamanın hastanede işleyişe geçirdiklerini belirten Yılmaz şunları kaydetti:

" Sağlık Bakanlığı’nın çıkarttığı yönetmelik kapsamında evde sağlık hizmetlerinden ilaç rapor yenilemeye kadar birçok işlemin elektronik sistemler üzerinden yapılabildiği dört yeni uygulamayı devreye alındı. Uygulamaya konulan E-Heyet, E-Rapor, E-Muayene hizmetleri ile hastaların evine giden hekimler, ilgili branşlardaki hekimler ile elektronik bağlantı kurarak, hastaların hastaneye gelmesine gerek kalmadan işlemlerini tamamlıyor. Bununla birlikte yeni açılan ilaç rapor polikliniği sayesinde hasta farklı doktorlardan yazılması gereken raporlu ilaçlarını tek bir noktada yazdırabiliyor."

Bu uygulamaların hastalara büyük kolaylık sağladığının altını çizen Yılmaz, "Uygulamalar sayesinde hastalar hastaneye gelmeden zorluk çekmeden işlemlerini kolaylıkla yapabiliyor. Buranın coğrafyası biraz farklı bir bölge. Uzakta olan, köylerde olan yaşlı hastalarımız sağlık kuruluşlarına gelmekte fiziki olarak zorluk yaşayabiliyor. Bu uygulamalar hastalarımız için büyük bir kolaylık oldu." dedi.

Doç. Dr. Yılmaz, uygulamaların hastanedeki yoğunluğu düşürdüğünü sözlerine ekledi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.