Sağlıkta Beklenen Takviye Geldi! Giresun’a 10 Yeni Hekim Atandı

SAĞLIK (HSK) - Hasan Selçuk Karabaş | 27.06.2026 - 19:51, Güncelleme: 27.06.2026 - 19:51 550 kez okundu.
 

Sağlıkta Beklenen Takviye Geldi! Giresun’a 10 Yeni Hekim Atandı

AK Parti Giresun Milletvekili Ali Temur, Giresun’da sağlık hizmetlerini güçlendirecek 10 yeni hekim atamasının gerçekleştirildiğini duyurdu.
Milletvekili Temur, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, kentin sağlık hizmeti ihtiyacının karşılanması ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla farklı branşlarda toplam 10 hekimin Giresun’a atandığını açıkladı. Ataması yapılan hekimler arasında 1 tıbbi onkoloji uzmanı, 1 romatoloji uzmanı, 1 iç hastalıkları uzmanı, 1 genel cerrahi uzmanı, 1 çocuk sağlığı ve hastalıkları uzmanı, 1 anesteziyoloji ve reanimasyon uzmanı, 1 aile hekimi ve 3 pratisyen tabip yer aldı. Yeni atamaların Giresun’da sağlık hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve kaliteli sunulmasına katkı sağlayacağını belirten Milletvekili Ali Temur, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’na desteklerinden dolayı teşekkür etti. Milletvekili Temur, ataması yapılan hekimlere görevlerinde başarılar dileyerek, atamaların Giresun’a, sağlık camiasına ve vatandaşlara hayırlı olması temennisinde bulundu.  
AK Parti Giresun Milletvekili Ali Temur, Giresun’da sağlık hizmetlerini güçlendirecek 10 yeni hekim atamasının gerçekleştirildiğini duyurdu.

Milletvekili Temur, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, kentin sağlık hizmeti ihtiyacının karşılanması ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla farklı branşlarda toplam 10 hekimin Giresun’a atandığını açıkladı.

Ataması yapılan hekimler arasında 1 tıbbi onkoloji uzmanı, 1 romatoloji uzmanı, 1 iç hastalıkları uzmanı, 1 genel cerrahi uzmanı, 1 çocuk sağlığı ve hastalıkları uzmanı, 1 anesteziyoloji ve reanimasyon uzmanı, 1 aile hekimi ve 3 pratisyen tabip yer aldı.

Yeni atamaların Giresun’da sağlık hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve kaliteli sunulmasına katkı sağlayacağını belirten Milletvekili Ali Temur, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu’na desteklerinden dolayı teşekkür etti.

Milletvekili Temur, ataması yapılan hekimlere görevlerinde başarılar dileyerek, atamaların Giresun’a, sağlık camiasına ve vatandaşlara hayırlı olması temennisinde bulundu.

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.