Giresun’da Emzirme ve Normal Doğum Haftası Kutlandı
Giresun’da Emzirme ve Normal Doğum Haftası Kutlandı
Giresun'da 1-7 Ekim tarihleri, "Anne Sütünün Teşviki ve Bebek Dostu Sağlık Kuruluşları Programı" kapsamında "Emzirme Haftası" ve "Normal Doğum Haftası"...
Olarak kutlanmaya başlandı. Bu özel hafta dolayısıyla Giresun İl Sağlık Müdürlüğü tarafından farkındalık etkinlikleri düzenleniyor.
Etkinlikler kapsamında, 1 Ekim 2025 Çarşamba günü Sağlıklı Hayat Merkezi'nde bir stant kuruldu. Merkez Toplum Sağlığı Merkezi Gebe Okulu'na gelen anne adayları ve gebelere, emzirmenin ve normal doğumun önemi hakkında detaylı bilgiler verildi.

Bilgilendirme sonrası, anne ve bebek sağlığına dikkat çekmek amacıyla battaniye, emzirme önlüğü, zıbın, anahtarlık, kalem ve broşürlerden oluşan hediyeler dağıtıldı. Bu etkinliklerle, anne ve bebek sağlığının teşvik edilmesi hedefleniyor.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.