Giresun Dereli’de Fındık Hasadı Başladı! Kaymakam Azman Üreticilerle Buluştu
Giresun Dereli’de Fındık Hasadı Başladı! Kaymakam Azman Üreticilerle Buluştu
Giresun’un Dereli ilçesinde fındık hasadı sezonu başladı. İlçe Kaymakamı Emrah Azman, beraberinde İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Tayfun Yılmaz...
İlçe Tarım Müdürü Mustafa Uzun, Ziraat Odası Başkanı Burhan Okusal ve Köy Muhtarı Murat Kılıç ile birlikte Taşlıca Köyü’nü ziyaret ederek üreticilerle bir araya geldi.

Kaymakam Azman, köylülerin fındık bahçelerinde yürüttüğü çalışmalara eşlik ederek vatandaşlarla sohbet etti ve hasat sezonunun bereketli geçmesini temenni etti.
Ziyarette konuşan Kaymakam Azman, “Fındık bu bölgenin en önemli ürünlerinden biridir. Üreticilerimizin alın teriyle ülke ekonomisine katkı sağlanıyor. Hepinize bereketli ve kazançlı bir sezon diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Köy halkı ise ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek Kaymakam Azman ve beraberindeki heyete teşekkür etti.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.