Bulancak’ta Satranç Rüzgarı Cumhuriyet Meydanı’nda esti
Bulancak’ta Satranç Rüzgarı Cumhuriyet Meydanı’nda esti
Bulancak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde, Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu ev sahipliğinde düzenlenen...
Bulancak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Satranç Turnuvası, Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirildi.
İlkokul, ortaokul ve lise kategorilerinde düzenlenen turnuvaya ilçedeki okullardan 60 öğrenci katıldı. Büyük heyecana sahne olan organizasyonda öğrenciler, centilmence mücadele ederek strateji ve zekâlarını ortaya koydu. Turnuvada kazananın dostluk ve arkadaşlık olduğu vurgulandı.
Yarışma sonunda dereceye giren öğrencilere madalyaları, Bulancak İlçe Milli Eğitim Şube Müdürleri Taner Çelenk ve Muharrem Demir ile Bulancak Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü Tesis Müdürü Abdullah Tiryaki tarafından takdim edildi.
Bulancak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, turnuvaya katılan tüm öğrenciler, onları hazırlayan öğretmenler ve organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen eğitimcilere teşekkür edildi.
Öğrencilerin analitik düşünme, strateji geliştirme ve problem çözme becerilerini geliştirmeyi amaçlayan satranç turnuvası, Bulancak’ta eğitim ve sporun buluştuğu örnek etkinliklerden biri olarak takdir topladı.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.