Bulancak’ta Mavi Kapaklar umuda dönüştü
Bulancak’ta Mavi Kapaklar umuda dönüştü
Bulancak’ta Erdoğan Emekli Başkomiser Galip Güngör Ortaokulu öğrencileri...
Topluma Hizmet Çalışmaları kapsamında yıl boyunca topladıkları mavi kapakları Bulancak Engelliler Derneği’ne teslim etti.
Öğrenciler, sene sonu etkinlikleri kapsamında gerçekleştirdikleri ziyarette, topladıkları kapaklarla tekerlekli sandalye alınmasına katkı sağlamayı amaçladı. Anlamlı çalışma, dernek üyeleri tarafından memnuniyetle karşılanırken, öğrencilerin duyarlılığı takdir topladı.
Bulancak Engelliler Derneği Başkanı Mehmet Muslu, sosyal sorumluluk bilinciyle hareket eden öğrencilere teşekkür ederek, bu tür projelerin toplumda dayanışma kültürünü güçlendirdiğini ifade etti.
Dernek tarafından yapılan açıklamada, projeye öncülük eden Okul Müdürü Levent Kaya’ya, sorumlu öğretmenler Mürvet Yavuztürk ve Şule Odabaş’a ve duyarlılıklarıyla örnek olan öğrencilere teşekkür edildi.

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.