Bırakılan Çöpler Küçüklü Plajı'nın güzelliğini gölgeliyor
Bırakılan Çöpler Küçüklü Plajı'nın güzelliğini gölgeliyor
Bulancak'a bağlı Küçüklü Plajı, bilinçsiz vatandaşların geride bıraktığı çöpler nedeniyle kötü görüntülere sahne oldu.
Yaz aylarında vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği sahilde oluşan görüntüler, çevreye duyarlı vatandaşların tepkisini çekti.
Gün boyunca denizin ve güneşin tadını çıkaran bazı vatandaşların, kullandıkları ambalaj, plastik şişe, poşet ve diğer atık çöpleri toplamak yerine kumsalda bırakması sahilde kötü bir görüntü oluşturdu.
Akşam saatlerinde ise alkol tüketen bazı kişilerin içki şişelerini ve diğer çöplerini kumsalda bırakması çevre kirliliğini daha da artırdı.
Sabah saatlerinde sahile gelen vatandaşlar, karşılaştıkları manzara karşısında tepki göstererek, bu duyarsız davranışların son bulmasını istedi.
Çevre temizliğinin herkesin ortak sorumluluğu olduğuna dikkat çeken vatandaşlar, sahilleri kullanan herkesi daha duyarlı olmaya davet etti.
Doğal güzelliğiyle öne çıkan Küçüklü Plajı'nın korunabilmesi için ziyaretçilerin çöplerini toplaması ve çevreyi temiz bırakması gerektiği vurgulandı.


Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.