Giresun’dan 6 ortaklı uluslararası proje

EĞİTİM 14.06.2021 - 16:35, Güncelleme: 14.06.2021 - 16:35 3135+ kez okundu.
 

Giresun’dan 6 ortaklı uluslararası proje

Güce Zübeyde Hanım İlkokulu ve Espiye Hasan Ali Yücel İlkokulu’nun kurucu üye olarak yer aldığı ‘Games are digi, Kids are happy’ projesinde merkez Kanuni Ortaokulu, Espiye Hasan Ali Yücel Ortaokulu, Tirebolu Karakaya Ortaokulu, Tirebolu Eymür İlkokulu, Zonguldak Çatak İlkokulu, Azerbaycan Samux Rayon Qarabaglar Kənd Tam Orta Mektebi ve Ukrayna’dan Stari Kuty Lyceum okulları yer aldı.
9 hafta süren proje Haziran ayının ilk haftası sona erdi. Projenin hedefleri arasında dijital oyunları öğrencilerimizin dil öğrenme sürecine başarılı bir şekilde entegre etmek, öğrencilere Covid-19 uzaktan eğitim sürecinde sosyo-kültürel bir öğrenme ortamı sunabilmek, öğrencilerin 21 yy. dijital becerilerini ve İngilizce dil becerilerini geliştirmek yer alıyor. Projede katılımcı öğrenciler, İngilizce dersi öğretim programından ilkokul ve ortaokul düzeyinden seçilen 9 kazanımla ilgili önce konu tanıtım videoları hazırlamış daha sonra da farklı Web 2.0 araçlarını kullanarak İngilizce dijital oyunlar hazırladılar. Karma takımlar oluşturularak hazırlanan oyunlarla öğrenciler arası yarışmalar yapılıp kazanan öğrenciler ödüllendirildi. Projede hazırlanan 41 dijital oyunu içeren e-Gamebook (Online oyun kitabı) öğretmenlerin ve öğrencilerin kullanımına sunuldu.    
Güce Zübeyde Hanım İlkokulu ve Espiye Hasan Ali Yücel İlkokulu’nun kurucu üye olarak yer aldığı ‘Games are digi, Kids are happy’ projesinde merkez Kanuni Ortaokulu, Espiye Hasan Ali Yücel Ortaokulu, Tirebolu Karakaya Ortaokulu, Tirebolu Eymür İlkokulu, Zonguldak Çatak İlkokulu, Azerbaycan Samux Rayon Qarabaglar Kənd Tam Orta Mektebi ve Ukrayna’dan Stari Kuty Lyceum okulları yer aldı.

9 hafta süren proje Haziran ayının ilk haftası sona erdi. Projenin hedefleri arasında dijital oyunları öğrencilerimizin dil öğrenme sürecine başarılı bir şekilde entegre etmek, öğrencilere Covid-19 uzaktan eğitim sürecinde sosyo-kültürel bir öğrenme ortamı sunabilmek, öğrencilerin 21 yy. dijital becerilerini ve İngilizce dil becerilerini geliştirmek yer alıyor. Projede katılımcı öğrenciler, İngilizce dersi öğretim programından ilkokul ve ortaokul düzeyinden seçilen 9 kazanımla ilgili önce konu tanıtım videoları hazırlamış daha sonra da farklı Web 2.0 araçlarını kullanarak İngilizce dijital oyunlar hazırladılar.

Karma takımlar oluşturularak hazırlanan oyunlarla öğrenciler arası yarışmalar yapılıp kazanan öğrenciler ödüllendirildi.

Projede hazırlanan 41 dijital oyunu içeren e-Gamebook (Online oyun kitabı) öğretmenlerin ve öğrencilerin kullanımına sunuldu.

 

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.