450 BİN İHBARIN, 400 BİN’İ ASILSIZ

GÜNDEM 07.12.2018 - 17:57, Güncelleme: 30.10.2020 - 19:16 2109+ kez okundu.
 

450 BİN İHBARIN, 400 BİN’İ ASILSIZ

Memur-Sen’e bağlı Giresun Sağlı-Sen şube Başkanı Kerim Süral Giresun’da ‘112 Acil çağrı Merkezine’ 2018 yılının ilk 11 aylık döneminde yapılan 450 bin ihbarın 400 bininin asılsız olduğunu bildirdi,
Süral, yaptığı yazılı açıklamada, "112 Acil Sağlık Hizmetleri Haftası" dolayısıyla Giresun İl Ambulans Servisi Başhekimliğini ziyaret ettiklerini belirtti. Buradaki personelle sohbet ettiklerini kaydeden Süral, yapılan görüşmede en çok asılsız ihbar telefonlarıyla ilgili şikayetlerle karşılaştıklarını vurguladı.  ‘Bir kişinin hayatını kaybetmesine sebep olabilirsiniz.  Nasıl mı?  112’ye yaptığınız her asılsız ihbarda ihbarı değerlendirmek durumunda olan 112 ekibinin gerçek bir ihbara gidememesine ya da geç gitmesine sebep olarak bir vatandaşımızın hayatını kaybetmesine sebep olabilirsiniz. Ülke genelinde 112’ye yapılan ihbarların sadece  % 5’i gerçek ihbardan oluşmaktadır.  Giresun’da bir yılda 112’ye yapılan 450.000 aramanın 400.000’nini asılsız ihbar oluşturmaktadır.  Trafikte sireni çalan bir ambulansın içi boş olabilir, bu gereksiz siren yakıldığını göstermez aksine ihbarı yapılan vakaya yetişmek için yakılmıştır. Trafikte ambulansa yol ver hayat kurtaran kahramanlarımıza ortak ol’ şeklinde konuştu. Konuşmasının devamında Süral, ‘Tüm 112 Acil Sağlık Hizmetleri çalışanlarının İnsan hayatını kurtarmak için gösterdikleri özen ve özveriye vatandaşlarımızın da duyarlı olması bir hayatı kurtarabilir. Bazı vakalarda saniyelerin bile çok önemli olduğunu unutmamak gerekir. 112 Candır sağlıklı yaşama hep birlikte yol verelim’ dedi.
Memur-Sen’e bağlı Giresun Sağlı-Sen şube Başkanı Kerim Süral Giresun’da ‘112 Acil çağrı Merkezine’ 2018 yılının ilk 11 aylık döneminde yapılan 450 bin ihbarın 400 bininin asılsız olduğunu bildirdi,

Süral, yaptığı yazılı açıklamada, "112 Acil Sağlık Hizmetleri Haftası" dolayısıyla Giresun İl Ambulans Servisi Başhekimliğini ziyaret ettiklerini belirtti. Buradaki personelle sohbet ettiklerini kaydeden Süral, yapılan görüşmede en çok asılsız ihbar telefonlarıyla ilgili şikayetlerle karşılaştıklarını vurguladı.  ‘Bir kişinin hayatını kaybetmesine sebep olabilirsiniz.  Nasıl mı?  112’ye yaptığınız her asılsız ihbarda ihbarı değerlendirmek durumunda olan 112 ekibinin gerçek bir ihbara gidememesine ya da geç gitmesine sebep olarak bir vatandaşımızın hayatını kaybetmesine sebep olabilirsiniz. Ülke genelinde 112’ye yapılan ihbarların sadece  % 5’i gerçek ihbardan oluşmaktadır.  Giresun’da bir yılda 112’ye yapılan 450.000 aramanın 400.000’nini asılsız ihbar oluşturmaktadır.  Trafikte sireni çalan bir ambulansın içi boş olabilir, bu gereksiz siren yakıldığını göstermez aksine ihbarı yapılan vakaya yetişmek için yakılmıştır. Trafikte ambulansa yol ver hayat kurtaran kahramanlarımıza ortak ol’ şeklinde konuştu.

Konuşmasının devamında Süral, ‘Tüm 112 Acil Sağlık Hizmetleri çalışanlarının İnsan hayatını kurtarmak için gösterdikleri özen ve özveriye vatandaşlarımızın da duyarlı olması bir hayatı kurtarabilir. Bazı vakalarda saniyelerin bile çok önemli olduğunu unutmamak gerekir. 112 Candır sağlıklı yaşama hep birlikte yol verelim’ dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.