Giresun yaz aylarına çiçeklerle hazırlanıyor

GÜNDEM (BLT) - Bülten | 23.06.2026 - 15:06, Güncelleme: 23.06.2026 - 15:06 411 kez okundu.
 

Giresun yaz aylarına çiçeklerle hazırlanıyor

Giresun Belediyesi yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte kent genelinde peyzaj çalışmalarına hız verdi.
Bu kapsamda Giresun Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, Bulancak durağı bölgesindeki dönel kavşak ile orta refüjlerde gül ve çeşitli mevsimlik çiçeklerin dikimini gerçekleştiriyor. Şehrin estetik görünümünü güçlendirmek ve vatandaşlara daha güzel yaşam alanları sunmak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında parklar, yeşil alanlar, kavşaklar ve sahil güzergâhları rengârenk çiçeklerle donatılıyor. Ekipler tarafından titizlikle sürdürülen çalışmalarla birlikte kentin birçok noktası daha canlı ve göz alıcı bir görünüme kavuşuyor. Yürütülen peyzaj çalışmalarıyla birlikte Giresun’un sahil kesimi başta olmak üzere birçok noktası yaz aylarına renkli ve ferah bir görünümle hazırlanıyor. Park ve Bahçeler Müdürlüğü yetkilileri, yaz sezonu boyunca peyzaj çalışmalarının aralıksız devam edeceği bildirildi. Yetkililer, daha yeşil ve daha estetik bir şehir hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek, vatandaşların ortak kullanım alanlarını güzelleştirmeye yönelik projelere önem verdiklerinin altını çizdi.
Giresun Belediyesi yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte kent genelinde peyzaj çalışmalarına hız verdi.

Bu kapsamda Giresun Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, Bulancak durağı bölgesindeki dönel kavşak ile orta refüjlerde gül ve çeşitli mevsimlik çiçeklerin dikimini gerçekleştiriyor.

Şehrin estetik görünümünü güçlendirmek ve vatandaşlara daha güzel yaşam alanları sunmak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında parklar, yeşil alanlar, kavşaklar ve sahil güzergâhları rengârenk çiçeklerle donatılıyor.

Ekipler tarafından titizlikle sürdürülen çalışmalarla birlikte kentin birçok noktası daha canlı ve göz alıcı bir görünüme kavuşuyor.

Yürütülen peyzaj çalışmalarıyla birlikte Giresun’un sahil kesimi başta olmak üzere birçok noktası yaz aylarına renkli ve ferah bir görünümle hazırlanıyor.

Park ve Bahçeler Müdürlüğü yetkilileri, yaz sezonu boyunca peyzaj çalışmalarının aralıksız devam edeceği bildirildi.

Yetkililer, daha yeşil ve daha estetik bir şehir hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek, vatandaşların ortak kullanım alanlarını güzelleştirmeye yönelik projelere önem verdiklerinin altını çizdi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.