Giresun’dan 6 ortaklı uluslararası proje

9 hafta süren proje Haziran ayının ilk haftası sona erdi. Projenin hedefleri arasında dijital oyunları öğrencilerimizin dil öğrenme sürecine başarılı bir şekilde entegre etmek, öğrencilere Covid-19 uzaktan eğitim sürecinde sosyo-kültürel bir öğrenme ortamı sunabilmek, öğrencilerin 21 yy. dijital becerilerini ve İngilizce dil becerilerini geliştirmek yer alıyor. Projede katılımcı öğrenciler, İngilizce dersi öğretim programından ilkokul ve ortaokul düzeyinden seçilen 9 kazanımla ilgili önce konu tanıtım videoları hazırlamış daha sonra da farklı Web 2.0 araçlarını kullanarak İngilizce dijital oyunlar hazırladılar.

Karma takımlar oluşturularak hazırlanan oyunlarla öğrenciler arası yarışmalar yapılıp kazanan öğrenciler ödüllendirildi.

Projede hazırlanan 41 dijital oyunu içeren e-Gamebook (Online oyun kitabı) öğretmenlerin ve öğrencilerin kullanımına sunuldu.