google-site-verification=lcbBA5jv3SZD9qKu3g9jzVeQxgMhJLSjKnbR_TdAPUo
Yaşam Haber Girişi: 29.04.2022 - 12:37, Güncelleme: 29.04.2022 - 12:37

Projelerini sonlandırma aşamalarına geldiler

 

Projelerini sonlandırma aşamalarına geldiler

İstanbul Fikret Yüzaltı İlkokulu Öğretmenlerinden Gülsüm Tiryaki Bayram ve Fatma Akgül çevre bilinci isimli projelerini sonlandırma aşamasına geldiler.
Projedeki amaçları hakkında bilgi veren öğretmenler Bayram ve Akgül, “Öğrencilerimize çevre bilinci ve sürdürülebilir kalkınma eğitimlerini, STEM disiplinlerine dayalı yani bilim, teknoloji, matematik ve mühendislik alanlarına ilgilerini artırarak çevrelerindeki günlük yaşam sorunlarını belirleme ve çözme becerisi kazanmalarını sağladık. Projemizin dili Türkçe’dir. Projemize Türkiye’den 10 öğretmen ve Azerbaycan’dan da 6 öğretmen katkı sağlamıştır. Projemiz boyunca Tarçın karakterinin çevre ile ilgili sorunları merkezinde bütünleşip STEM planı uyguladık. Öğrencilerimiz geri dönüştürülen kâğıtlardan örüntüler oluşturarak tavan süsü, çevre dostu ev, rüzgar gücüyle yük taşıma, parajüt, makara sistemi ile eşya taşıma tasarımlarını gerçekleştirdiler. Stem disiplini kazanımlarının yanında, çevre bilinci, geri dönüşüm farkındalığı, yenilenebilir enerji kaynakları hakkında bilgi sahibi oldular. Kültürlerarası alışveriş ile farklı kültürlere saygı, hoşgörü ve farkındalık kazandılar” dedi.   Haber: Erol Küçük    
İstanbul Fikret Yüzaltı İlkokulu Öğretmenlerinden Gülsüm Tiryaki Bayram ve Fatma Akgül çevre bilinci isimli projelerini sonlandırma aşamasına geldiler.

Projedeki amaçları hakkında bilgi veren öğretmenler Bayram ve Akgül, “Öğrencilerimize çevre bilinci ve sürdürülebilir kalkınma eğitimlerini, STEM disiplinlerine dayalı yani bilim, teknoloji, matematik ve mühendislik alanlarına ilgilerini artırarak çevrelerindeki günlük yaşam sorunlarını belirleme ve çözme becerisi kazanmalarını sağladık. Projemizin dili Türkçe’dir. Projemize Türkiye’den 10 öğretmen ve Azerbaycan’dan da 6 öğretmen katkı sağlamıştır. Projemiz boyunca Tarçın karakterinin çevre ile ilgili sorunları merkezinde bütünleşip STEM planı uyguladık. Öğrencilerimiz geri dönüştürülen kâğıtlardan örüntüler oluşturarak tavan süsü, çevre dostu ev, rüzgar gücüyle yük taşıma, parajüt, makara sistemi ile eşya taşıma tasarımlarını gerçekleştirdiler. Stem disiplini kazanımlarının yanında, çevre bilinci, geri dönüşüm farkındalığı, yenilenebilir enerji kaynakları hakkında bilgi sahibi oldular. Kültürlerarası alışveriş ile farklı kültürlere saygı, hoşgörü ve farkındalık kazandılar” dedi.

 

Haber: Erol Küçük

 

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.