google-site-verification=lcbBA5jv3SZD9qKu3g9jzVeQxgMhJLSjKnbR_TdAPUo
Gündem Haber Girişi: 16.06.2022 - 14:37, Güncelleme: 16.06.2022 - 14:37

Permakültür doğamızda var projesi

 

Permakültür doğamızda var projesi

Bulancak Sabiha Özdemir Anaokulu öğretmenlerinden Ömrüm Uzun Yolcu 9. Düzenlenen Giresun Eğitim’de iyi örnekler çalıştayında Permakültür Doğamızda Var projesi ile katılım sağladı. Doğa temelli proje katılımcılar tarafından ilgi gördü. Çalıştaya İl Milli Eğitim Müdürü Ertuğrul Tosunoğlu, İlçe Milli Eğitim müdürü Şenel Bulut, Okul Müdürü Sevilay Yılmaz ve öğretmenler katıldı.
   Ömrüm Uzun Yolcu proje ile ilgili: “Erken çocukluk döneminde çevre eğitiminin önemi iki boyutta tartışılmalıdır. Birincisi doğa eğitimi çocukların bilişsel, fiziksel, sosyal-duygusal alanlarda gelişimine ve öğrenmesine olumlu etkisidir. İkincisi ise çocukların çevre ve doğa ile ilgili konuları duyarak, hissederek, görerek, yaşayarak, deneyimleyerek geliştirecekleri tutum ve davranışların kalıcı hale gelmesine imkan tanıyıp; kaliteli zaman geçirmesidir. Ancak bugün, erken çocukluk çağındaki çocuklar, doğal çevreyle bir bağlantısı olmadan ve hatta dışarı çıkmadan, giderek daha şehirleşen ve sanayileşen bir ortamda büyüyor. Trafik, kirlilik, nüfus yoğunluğu ve diğer riskler nedeniyle ev ve alışveriş merkezi dışındaki çevresini bilmeyen nesiller büyüyor. Bu noktada erken çocukluk döneminde çevre eğitiminin önemi bir kez daha ortaya çıkmış ve bu proje okul öncesi çağ grubumuzdaki öğrencilerin doğa ile daha fazla bağlantı kurmaları için planlanmıştır’ dedi.
Bulancak Sabiha Özdemir Anaokulu öğretmenlerinden Ömrüm Uzun Yolcu 9. Düzenlenen Giresun Eğitim’de iyi örnekler çalıştayında Permakültür Doğamızda Var projesi ile katılım sağladı. Doğa temelli proje katılımcılar tarafından ilgi gördü. Çalıştaya İl Milli Eğitim Müdürü Ertuğrul Tosunoğlu, İlçe Milli Eğitim müdürü Şenel Bulut, Okul Müdürü Sevilay Yılmaz ve öğretmenler katıldı.

 

 Ömrüm Uzun Yolcu proje ile ilgili: “Erken çocukluk döneminde çevre eğitiminin önemi iki boyutta tartışılmalıdır. Birincisi doğa eğitimi çocukların bilişsel, fiziksel, sosyal-duygusal alanlarda gelişimine ve öğrenmesine olumlu etkisidir. İkincisi ise çocukların çevre ve doğa ile ilgili konuları duyarak, hissederek, görerek, yaşayarak, deneyimleyerek geliştirecekleri tutum ve davranışların kalıcı hale gelmesine imkan tanıyıp; kaliteli zaman geçirmesidir. Ancak bugün, erken çocukluk çağındaki çocuklar, doğal çevreyle bir bağlantısı olmadan ve hatta dışarı çıkmadan, giderek daha şehirleşen ve sanayileşen bir ortamda büyüyor. Trafik, kirlilik, nüfus yoğunluğu ve diğer riskler nedeniyle ev ve alışveriş merkezi dışındaki çevresini bilmeyen nesiller büyüyor. Bu noktada erken çocukluk döneminde çevre eğitiminin önemi bir kez daha ortaya çıkmış ve bu proje okul öncesi çağ grubumuzdaki öğrencilerin doğa ile daha fazla bağlantı kurmaları için planlanmıştır’ dedi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.