‘Gelen talepleri değerlendiriyoruz’

Başkan Tepe’nin talimatıyla iletişim konusunda teknolojik gelişmeleri yakından takip eden belediye, vatandaşın belediyeye erişim noktasında işini kolaylaştıracak medya araçlarını etkin bir şekilde kullanmaya devam ediyor.

Belediye Başkanı Ulaş Tepe yaptığı açıklamada ‘Facebook, Instagram, Whatsapp ve Twitter gibi yoğunlukla kullanılan sosyal medya uygulamalarında belediyenin gerçekleştirdiği çalışmalar anlık olarak kamuoyuyla paylaşılıyor. Bunun yanı sıra vatandaşın da istek, talep ve önerilerini bu uygulamalar aracılığıyla belediyemizle paylaştığı durumlarda talepler ilgili birimlere yönlendiriliyor. Taleplerle ilgili gelişme yaşandıkça vatandaşlara bilgi aktarılıyor ve birçok sorun çözüme kavuşuyor. Yağışlı havalarda evlerinin önünde su biriktiği için bu durumu Facebook aracılığıyla belediyemizle paylaşan vatandaşımızla ilgili örnek bir süreç yaşandı. Vatandaşımızdan gelen şikayeti Fen İşleri Müdürlüğümüzle paylaşan Basın Birimimiz, süreci takip ederek sonuca ulaştı’ dedi.