Haber Girişi: 10.09.2021 - 18:13, Güncelleme: 10.09.2021 - 18:13

112 Acil çağrı merkezinin kurumsal yapısı görüşüldü

 

112 Acil çağrı merkezinin kurumsal yapısı görüşüldü

Giresun Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı Vali Enver Ünlü başkanlığında, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünde yapıldı.
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü toplantı salonunda 9 Eylül Perşembe günü gerçekleştirilen toplantıya; Vali Enver Ünlü, Vali Yardımcısı Dr.Hasan Tanrıseven, Giresun Belediye Başkan Yardımcısı Osman Öden, İl Jandarma Komutanı Vekili J.Alb. Ali Taşyürek, İl Emniyet Müdürü Saruhan Kızılay, Sahil Güvenlik 73 Komutan Vekili Asb.Çvş.Mustafa Soykakilli, Orman Bölge Müdürü Ahmet Güneş, İl Sağlık Müdürü Dr.Öğr. Ü. Muhammet Bulut, İl Afet ve Acil Durum Müdür V. Göksel Elifoğlu, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Ali Hıdır ve 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Mustafa Türedi katıldı. Vali Enver Ünlü, toplantının açılışında 112 Acil Çağrı Merkezinin kurumsal yapısı ile ilgili konuların ele alınacağı toplantının verimli olması için toplantıda alınan kararların ilgili kurum ve birim amirleri tarafından hassasiyetle takip edilmesi gerektiğinin önemine vurgu yaptı. Vali Yardımcısı Dr. Hasan Tanrıseven, Çağrı Merkezi’nin kurumsal yapası ve amacı hakkında verdiği bilgilerin ardından, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Mustafa Türedi de kurumun çalışmaları hakkında sunum yaptı. Toplantıda gündem gereği; Çağrı Merkezinde görev yapan tüm personelin ortak kurumsal kültüre intibakı için atılması gereken adımlar, çağrı karşılama standartlarının yükseltilmesi, çağrının en doğru ve en kısa sürede karşılanması, çalışma ortamının iyileştirilmesi ve koordinasyonun en üst seviyeye taşınması için gerekli tedbirlerin alınması, afet dönemlerinde artış gösterecek ihbar ve yardım çağrılarının müdahale ekiplerine aktarılabilmesi için personel sayısının artırılması ve bunun için gerekli tedbirlerin alınması, personellere, çağrı karşılama ve yönlendirme standartlarıyla ilgili düzenli olarak eğitim faaliyetlerinin icra edilmesi, çağrı yönlendirici olarak görev yapan personelin gerekli eğitimlerini tamamlamış ve sadece bu görevle mesailerini yürütecek şekilde görevlendirilmeleri, bu personellere hiçbir suretle kurumlarınca ikinci veya ek görev verilmemesi, kalite standartlarının geliştirilmesi amacıyla yapılan görüşme kayıtlarının gözden geçirilerek yapılan hatalar konusunda uyarılar yapılması, dış cephe tabelasında, web sitesi tasarımlarında ve sosyal medya uygulamalarında, üniformalarda, araçlarda yer alması gereken “Tasarım İlke ve Kurallarına” ilişkin gerekli çalışmaların yapılması gibi konular görüşüldü. Toplantı, görüş ve önerilerin alınması ve değerlendirilmesi ile sona erdi.
Giresun Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu Toplantısı Vali Enver Ünlü başkanlığında, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünde yapıldı.

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü toplantı salonunda 9 Eylül Perşembe günü gerçekleştirilen toplantıya; Vali Enver Ünlü, Vali Yardımcısı Dr.Hasan Tanrıseven, Giresun Belediye Başkan Yardımcısı Osman Öden, İl Jandarma Komutanı Vekili J.Alb. Ali Taşyürek, İl Emniyet Müdürü Saruhan Kızılay, Sahil Güvenlik 73 Komutan Vekili Asb.Çvş.Mustafa Soykakilli, Orman Bölge Müdürü Ahmet Güneş, İl Sağlık Müdürü Dr.Öğr. Ü. Muhammet Bulut, İl Afet ve Acil Durum Müdür V. Göksel Elifoğlu, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Ali Hıdır ve 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Mustafa Türedi katıldı.

Vali Enver Ünlü, toplantının açılışında 112 Acil Çağrı Merkezinin kurumsal yapısı ile ilgili konuların ele alınacağı toplantının verimli olması için toplantıda alınan kararların ilgili kurum ve birim amirleri tarafından hassasiyetle takip edilmesi gerektiğinin önemine vurgu yaptı.

Vali Yardımcısı Dr. Hasan Tanrıseven, Çağrı Merkezi’nin kurumsal yapası ve amacı hakkında verdiği bilgilerin ardından, 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Mustafa Türedi de kurumun çalışmaları hakkında sunum yaptı.

Toplantıda gündem gereği; Çağrı Merkezinde görev yapan tüm personelin ortak kurumsal kültüre intibakı için atılması gereken adımlar, çağrı karşılama standartlarının yükseltilmesi, çağrının en doğru ve en kısa sürede karşılanması, çalışma ortamının iyileştirilmesi ve koordinasyonun en üst seviyeye taşınması için gerekli tedbirlerin alınması, afet dönemlerinde artış gösterecek ihbar ve yardım çağrılarının müdahale ekiplerine aktarılabilmesi için personel sayısının artırılması ve bunun için gerekli tedbirlerin alınması, personellere, çağrı karşılama ve yönlendirme standartlarıyla ilgili düzenli olarak eğitim faaliyetlerinin icra edilmesi, çağrı yönlendirici olarak görev yapan personelin gerekli eğitimlerini tamamlamış ve sadece bu görevle mesailerini yürütecek şekilde görevlendirilmeleri, bu personellere hiçbir suretle kurumlarınca ikinci veya ek görev verilmemesi, kalite standartlarının geliştirilmesi amacıyla yapılan görüşme kayıtlarının gözden geçirilerek yapılan hatalar konusunda uyarılar yapılması, dış cephe tabelasında, web sitesi tasarımlarında ve sosyal medya uygulamalarında, üniformalarda, araçlarda yer alması gereken “Tasarım İlke ve Kurallarına” ilişkin gerekli çalışmaların yapılması gibi konular görüşüldü.

Toplantı, görüş ve önerilerin alınması ve değerlendirilmesi ile sona erdi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yildizhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.